duminică, 14 noiembrie 2010

Fara inceput, fara final

Se poate spune ca in ultimul timp am lasat-o balta cu postatul pe blog. De ce?
Nu stiu, sunt multe lucruri pe care le-am lasat sa treaca pe langa mine, nu imi pasa , vor veni altele. Exista totusi ceva bun in aceasta stare de nepasare: nu am renuntat sa scriu, am scris mult, foarte mult despre fiecare traire, despre prietenii (inselatoare), despre pasiuni si speranta...toate aceste lucruri se afla pe niste foi aruncate undeva printr-un sertar al biroului sau printr-o carte...nu stiu daca o sa le postez , ma mai gandesc ....
Scrisul ma ajuta cel mai mult, e singurul care nu m-a parasit si singurul care ma cunoaste cu adevarat, el este dovada ca nu m-am schimbat complet, este eliberarea mea...
....voi reveni curand, sper...;)

P.s: cateva versuri pe care le consider minunate, sunt de la Celeste Prince 'Wherever you are'- se potrivesc 'decorului'.

Time has come, what's done is done
It's time to move on
To another place, another space,
maybe circling some other sun
Don't ask why , don't ask how
I can't still explain
................................
Life is strange, such joy and pain
The betrayal and the kiss
It maybe meant to be, maybe destiny
Leads us down a path like this
True love is sworn
Well you walk on until the path is gone
Learning love is the only everything
So it's goodnight , things go wrong
but it's alright
we are all just passing through here ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu