duminică, 28 noiembrie 2010

Remember me

Filmul a aparut in Romania cu cateva luni in urma, dar eu abia acum am reusit sa-l vad...imi pare rau ca am asteptat atat de mult timp.
Ii sunt recunoscatoare prietenei si colegei mele pentru schimbul de liste cu filmele noastre preferate,  pe care l-am facut saptamana trecuta, datorita listei ei mi-am amintit de "Remember Me".
Am vizionat in vara trailer-ul si nu mi s-a parut a fi un film ce merita  113 min din timpul meu, credeam ca publicitatea si prezenta lui Robert Pattinson sunt cele care aduc oamenii la cinema...m-am inselat, din fericire:)
Nu este un/o love story si  nu are vampiri(doamne ajuta),  este o drama psihologica care m-a impresionat foarte mult. Patru oameni cu varste diferite se straduiesc sa-si accepte destinul si pierderea unei persoane iubite...
Ideea filmului nu este aceea de a-ti provoca plansul , ci de a-ti obliga creierasul sa gandesca pentru a intelege  cu adevarat povestea, finalul este socant si frumos...
Uitati-va la film , apoi putem discuta despre ce ai inteles tu, ce am inteles eu, ti-a placut/nu ti-a placut, de ce da/de ce nu?
Remember me trailer

Un comentariu:

  1. este un film care "te atinge" asa pur si simplu
    il urmaresti in liniste deplina, cu atentie sa nu pierzi detaliile si simti cum se petrec atatea in suflet, pentru ca la sfarsit toate acele sentimente ies... rpin lacrimi, pentru ca nu ai cum sa opresti acele lacrimi.
    un final neasteptat..chiar merita vazut filmul

    RăspundețiȘtergere